پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / حنای صادراتی ابریشم / فروش عمده حنا صادراتی ابریشم

فروش عمده حنا صادراتی ابریشم

بهترین برند حنا

آیا می دانید حنای صادراتی ابریشم بصورت فروش عمده قابل عرضه می باشد؟ حنای صادراتی ابریشم از بهترین و مرغوبترین گیاه حنا می باشد که این گیاه در مناطق جنوب کرمان بصورت ارگانیک و طبیعی کشت شده و تقریبا می شود گفت بصورت دست چین آماده شده و کارخانه ابریشم انتقال داده می شود

 

افتخارات حنای صادارتی ابریشم

صنایع آرایشی گیاهی ابریشم تولیده کننده محصولات آرایشی ۱۰۰ % گیاهی از جمله :رنگ مو ، ماسک صورت ، پودر تقویت مو حاوی عصاره آلوئه ورا ، حنای بیرنگ ، سدر ، حنا ، رنگ حنا(وسمه) و … با مجوز از معاونت غذا و دارو و سازمان ملی استاندارد و بر مبنای سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2015 و GMP (شرایط تولید محصول خوب) از شرکت  SGS سوئیس ، تولید و به بازار عرضه میگردد .

تلاش مجموعه ابریشم برای تولید محصول سالم و با کیفیت همچنین استفاده از تجهیزات پیشرفته در تولید و آزمایشگاه ، موفق به دریافت تندیس واحد برتر معاونت غذا و دارو در سال ۱۳۹۵ و سال ۱۳۹۷ و کارآفرین برتر در سال ۱۳۹۶ گردید .

کیفیت بسیار خوب حنای صادراتی ابریشم بخاطر مواداولیه مرغوب استفاده از بهترین تجهیزات برای آماده سازی حنا و از همه مهمتر مدیریت بسیار قوی مجموعه می باشد که همین باعث شده حنای مرغوب را به دست مشتری برساند

صادرات حنا صادراتی ابریشم به کشورهای اروپایی

تمام آیتم ها و مواردی که نیاز هست یک حنای مرغوب برای صادرات به کشورهای اروپایی را داشته باشد در حنای صادراتی ابریشم وجود دارد.

 

شرکت ابریشم علاوه بر پودر خالص حنا رنگ مو و ماسک هم دارد از بهترین مواد اولیه ساخته شده

خلاصه مطلب اینکه هرچیزی که از یک حنا رنگ مو و ماسک مو شما انتظار دارید در محصولات ابریشم بصورت یکجا وجود دارد

صداقت و تلاش مجموعه ابریشم برای تولید محصول سالم و با کیفیت همچنین استفاده از تجهیزات پیشرفته در تولید و آزمایشگاه ، موفق به دریافت تندیس واحد برتر معاونت غذا و دارو در سال ۱۳۹۵ و ۱۳۹۷ و کارآفرین برتر سال ۱۳۹۶ گردید . ابریشم به خود  میبالد که در مسیر تولید و توسعه محصولات سلامت محور گام بر میدارد .

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم دهقانی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132539560
شماره دفتر هامبورگ: 4915206375556+
پست الکترونیکی: halime_d2010@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده وسمه با کیفیت

آیا می دانید فروش وسمه بصورت فله و با کیفیت در شرکت احیا حنا ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
کانال تلگرام