جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / حنا / عمده فروشي حنا در يزد

عمده فروشي حنا در يزد

آيا مي دانيد عمده فروشي پودر سبز حنا در كشور كجاست ؟ عمده فروشي پودر سبز و ارگانيك حنا تنها و تنها در يزد است . يزد بدليل اقليم گرم و خشك بودنش براي آماده سازي اين گياه ارگانيك و پر سود بسيار مناسب است.
حنا در واقع خواص متعدد بسیار دارد. این ماده گیاهی برای کسانی که از ریزش مو رنج می‌برند حکم ماده‌ای معجزه‌گر را دارد زیرا می‌تواند ریشه‌های مو را چنان تقویت کند که اثرات کاهش ریزش در صورت استفاده از آن به سرعت مشهود باشد.

این ماده همچنین برای رفع قارچ‌های پوستی چه در نواحی سر یا بخش‌های دیگر پوست نیز کاربرد درمانی دارد.

علاوه بر این، کسانی که دچار تعرق زیادی می‌شوند و از بوی بد پا یا زیر بغل رنج می‌برند، می‌توانند به جای هر ماده شیمیایی که زیبایی و سلامت پوست آنها را در آینده تهدید کند، مقداری حنا را به کف پا یا زیر بغل بمالند و به این طریق مشکل خود را درمان کنند.

از نظر زیبایی، حنا یک نرم‌کننده طبیعی مو هم هست. متخصصان طب سنتی می‌گویند اگر تعدادی برگ حنا را با روغن خردل بجوشانید و مدتی به‌طور پیاپی موها را با این محلول مالش دهید در نهایت موهای خشک و کدرتان نرم و شاداب خواهد شد.

همین خاصیت را پودر حنا نیز دارد. مقداری آبلیموی تازه را روی پودر حنا بچکانید و کمی هم آب به آن بیفزایید تا خمیری به‌دست آید که اگر این خمیر را روی موهایتان بگذارید و پس از ۴۰ تا ۵۰ دقیقه موهایتان را آبکشی کنید نرمی و شادابی همراه با رنگی متفاوت را در موهای خود خواهید دید.

رنگ کردن موها با حنا به خصوص برای افرادی که رنگ موهایشان زیادی تیره است و می‌خواهند مدتی رنگ موهایشان را تغییر دهند مفید است و به این طریق می‌توانند رنگ موها را به قهوه‌ای تیره تغییر دهند.

حتی اگر رنگ موها روشن است نیز می‌توانند با استفاده از این خمیر، رنگی ساخته شده از حنا موهایشان را قهوه‌ای روشن یا قرمز کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم دهقانی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132539560
شماره دفتر هامبورگ: 4915206375556+
پست الکترونیکی: halime_d2010@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

بزرگترین وارد کننده حنا هند در کشور

آیا می دانید بزرگترین وارد کننده حنا هند در کشور چه شرکتی است؟ آیا از …

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
کانال تلگرام