سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / دسته‌بندی نشده / خواص بی نظیر گیاه حنا برای مو

خواص بی نظیر گیاه حنا برای مو

حنا فقط برای پوشاندن موهای سفید نیست. حنا موهای شما را قوی، حجیم و درخشان می‌کند. در این راهنما خواهید فهمید که چرا حنا گذاشتن برای موهایتان خوب است.
حنا یکی از محبوب‌ترین گیاهان زیبایی در هند و کشورهای گرمسیری است. این گیاه برای تاثیر خنک کنندگی‌اش شناخته شده است. سالهای سال است که مردم برای درخشان کردن و سالم نگاه داشتن موهایشان از حنا استفاده می‌کنند.
قدرت این گیاه سبز، فقط در آذین کردن دست و پا یا پوشاندن موهای سفید نیست، بلکه استفاده از آن روی موها، سلامت گیسوان شما را دوباره به آن بر خواهد گرداند.

موهای سالم
دو بار در ماه روی موهایتان حنا بگذارید تا موهایتان سالم، درخشان و حجیم شود. این کار کمک خواهد کرد تا سلامت از دست رفته‌ی موهایتان بازگردد و تار موهای آسیب دیده‌تان درمان شود.
حنا بدون از بین بردن تعادل موهایتان، تعادل اسید قلیایی پوست سرتان را باز می‌گرداند. برای دریافت بهترین نتیجه، حنا را دو ساعت در آب دم کرده‌ی انگور فرنگی هندی بخیسانید و آنرا به موها و پوست سرتان بمالید.
نرم کنندگی مو
حنا یک نرم کننده‌ی عالی برای موهای شماست. حنا با احاطه‌ی هر تار موی شما، یک لایه‌ی محافظ دور آن خواهد ساخت که از موهای شما در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کند. استفاده‌ی منظم از حنا با نگهداشتن رطوبت در موها، گیسوان شما را پرپشت و قوی می‌سازد.
این درمان گیاهی مو، درخشش و جلایی طبیعی به گیسوان شما می‌بخشد و آنها را دو برابر قوی‌تر از قبل می‌کند!
پوشاندن موهای سفید
اگر می‌خواهید بدون اینکه موهایتان را در معرض آسیب رنگ موهای شیمیایی قرار دهید رنگ کنید، آنگاه حنا بهترین راه حل است. حنا دارای هیچ آمینو اسید یا ماده‌ی شیمیایی دیگر که رطوبت موهای شما را می زداید نیست، پس موهای شما خشک نشده و آسیب نخواهد دید.
آب را بهمراه دو قاشق غذاخوری انگور فرنگی هندی خشک، یک قاشق چایخوری چای سیاه و دو گل میخک بجوشانید. آب را از صافی رد کنید و به حنا اضافه کنید تا خمیری بدست بیاید. حالا آن خمیر را در طول شب یا حداقل برای دو ساعت روی موهایتان رها کنید.
درمان شوره‌ی سر
حنا بعنوان یک راه درمانی کاملا موثر برای شوره‌ی سر نیز شناخته می‌شود. یکی دو قاشق چایخوری تخم شنبلیله را شبانه در آب بخیسانید و صبح آنرا بکوبید. کمی روغن خردل را حرارت دهید و کمی برگ حنا به آن اضافه کنید. اجازه دهید خنک شود و حالا خمیری که از تخم شنبلیله درست کردید را به آن اضافه کنید.
می‌توانید مخلوط بدست آمده را از صافی رد کنید تا از ذره‌های زبر آن خلاص شوید. این روغن را یک ساعت قبل از اینکه به حمام بروید و از شامپو استفاده کنید، به موهایتان بمالید.
منبع:ایران ناز

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم دهقانی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132539560
شماره دفتر هامبورگ: 4915206375556+
پست الکترونیکی: halime_d2010@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

خرید حنا سنتی بی نظیر حلیمه

برای خرید حنا سنتی بی نظیر حلیمه می توان به عطاری های بزرگ در شهر …

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
کانال تلگرام