جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / پودر حنا / خرید عمده حنا در کیسه های کرباس

خرید عمده حنا در کیسه های کرباس

آیا می دانید پودر حنا این گیاه شفابخش به چه صورت بسته بندی و اماده می شود؟چرا پودر حنا باید در کیسه ای کرباس آماده و بسته بندی شود؟
در خيابان كاشاني يزد كوچه اي به نام كوچه مازاري وجود دارد كه در آن مغازه هايي به قدمت ۸۰ تا ۱۰۰ سال وجود دارند و اكنون به كار مازاري مشغول هستند.
با ورود به گذر مازاري ها، بوي عطر حنا در فضا پيچيده است و اين مهمترين معرف كوچه مازاري است و با ورود به اين كوچه، ديگر نيازي به هيچ نام و آدرس و نشاني نيست و عطر حنا و ادويه، رهگذران را به سوي مازاري ها مي كشاند.
در اين مغازه ها كه اغلب تاريك هستند و نور آنها از دريچه اي كوچك از سقف تامين مي شود، سكويي به بلندي كمتر از نيم متر وجود دارد كه سنگ بزرگ گردي بر روي آن قرار گرفته و سنگ به وسيله چوبي كه به آن متصل است، با حركت مردان قوي يا شتر و برخي چهارپايان ديگر به روي خود مي چرخد و آنچه بين سنگ و سكو قرار دارد را آسياب مي كند.
در اطراف سنگ مازاري و دستگاه بزرگ آسياب قديمي، اتاق هايي وجود دارد كه اغلب از آن براي انبار كردن ادويه و حناهاي نسابيده و نكوبيده استفاده مي شود و در اتاق ديگري همه مراحل دوخت كيسه از كرباس و بسته بندي حنا انجام مي شود.
کیسه های کرباس از آن هت مناسب هستن برای بسته بندی حنا که رطوبت پودر حنا را حفظ کرده و در عین حال هوا داخل آن در رفت و امد است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم دهقانی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132539560
شماره دفتر هامبورگ: 4915206375556+
پست الکترونیکی: halime_d2010@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

بهترين هديه با پودر شگفت انگيز حنا

آيا مي خواهيد يه هديه شيك و خاص و در عين حال جالب و شگفت …

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
کانال تلگرام