سه شنبه , اردیبهشت ۴ ۱۴۰۳
خانه / خرید حنا سنتی اصل حلیمه / خرید اینترنتی حنا سنتی اصل حلیمه

خرید اینترنتی حنا سنتی اصل حلیمه

برای خرید حنا سنتی اصل حلیمه می توان به وب سایت های اینترنتی مراجعه کرده و با بررسی کردن مشخصات و قیمت این محصول را به راحتی در هر مقادیری خریداری کرده و از آن برای مصارف مختلف استفاده کرد.

مهمترین ویژگی حنای اصل حلیمه

یکی از مهمترین ویژگی حنای اصل حلیمه کیفیت بسیار بالا و مرغوبیت آن می باشد زیرا حنای تقلبی دارای کیفیت بسیار پایین می باشد.

افرادی که از حنا استفاده می کنند باید به خاطر داشته باشند که حنای اصل سنتی دارای رنگ طبیعی می باشد و هیچ افزودنی به آن اضافه نشده است.

برخی از تولید کنندگان برای اینکه حنا را به هر رنگی در بیاورند به آن مواد شیمیایی و مضری اضافه می کنند که برای پوست و مو استفاده شده و خطرات جبران ناپذیری را به همراه دارد.

حنای سنتی حلیمه به عنوان یکی از محصولات گیاهی مورد استفاده بسیاری از مردم قرار گرفته و امروزه افراد زیادی در آرایش و زیبایی خود از این محصول استفاده می کنند.

حنا یک گیاهی است که از برگ های پودر شده درختچه حنا تولید شده و در کشورهای آسیای شرقی و منطقه ی خاورمیانه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

دفتر توسعه احیای حنا ایران

دفتر توسعه احیای حنا ایران

مدیر فروش: ۰۹۱۳۲۵۳۹۵۶۰

حنای سنتی حلیمه کاملا بی خطر بوده و بیشتر برای رنگ کردن مو استفاده می شود اما برای طراحی کردن نقوش مختلف بر روی پوست نیز این محصول مورد استفاده قرار می گیرد.

در ایران حنا سنتی حلیمه یکی از بهترین نوع حنا بشمار می رود و در بازار به فروش می رسد که نه تنها دارای خواص دارویی بوده بلکه برای پوست و مو نیز مفید می باشد.

با توجه به اینکه حنا یک نرم کننده گیاهی بسیار عالی برای مو می باشد می تواند با تغذیه مو موجب نرمی و لطافت موها نیز شود همچنین شفافیت و براقی مو را به همراه دارد.

یکی از مهمترین مزیت های استفاده از حنا اطمینان کامل از بی خطر بودن آن می باشد و یکی از معروف ترین رنگ موهای طبیعی بوده که به راحتی قابل دسترس و استفاده می باشد.

حنا موها را ترمیم کرده و دارای قدرت حفاظت و سلامت بالایی برای موها می باشد و مانع از سفیدی زود رس موها می شود.

 

عرضه بدون واسطه حنای اصل سنتی حلیمه

شرکت های تولید کننده حنای اصل سنتی بدون داشتن واسطه ای برای فروش این محصول را عرضه داشته و مشتریان می توانند با کمترین قیمت حنا را خریداری کرده و  مورد استفاده قرار دهند.

خرید برگ حنا نیز از این تولیدی ها امکان پذیر بوده زیرا خواص برگ حنا و پودر حنا بسیار زیاد بوده و می توان از این محصول گیاهی برای درمان برخی از بیماری ها استفاده کرد.

برگ های حنا توسط کشاورزانی که این محصول را رشد و پرورش می دهند چیده شده و ه شرکت های تولید کننده عرضه می شود که برای خرید این محصول می توان به کشاورزان حنا نیز مراجعه نمود و در مقادیر بسیار زیاد برگ های حنا را خریداری نمود.

حنای سنتی اصل تازه حلیمه را می توان از مرکز های خرید تهیه کرده و این اطمینان را به مشتریان می دهد که نمونه های حنای تولید شده کاملا ارگانیک و سالم هستند.

این مراکز فروشگاه ها موجود در شهر و سایت های اینترنتی می باشند که این محصول را با قیمت بسیار مناسبی می توان خریداری کرد.

حنای تولید شده در ایران بهترین نوع از حنا در بازار جهانی می باشد که به دلیل بالا بودن کیفیت و روند تولید که به طور کاملا استاندارد و مناسب انجام می شود مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است.

تولد کنندگان ایرانی دارای مهارت و تخصص کافی می باشند به همین سبب بهترین نمونه های حنای ایرانی در داخل و خارج کشور عرضه می شود.

در کارگاه های حناسابی این محصول در بسته بندی های شکیل و استانداردی قرار گرفت و به استان های مورد نیاز ارسال می شود تا در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

مدیر فروش و بازرگانی۰۹۱۳۲۵۳۹۵۶۰

نکات مهم در زمان خرید حنای سنتی حلیمه

در زمان خرید حنای سنتی باید نکات مهم را رعایت کرد تا بهترین نوع از حنای اصل را خریداری کرد.

این نکات به شرح ذیل می باشد:

  • توجه کافی به رنگ حنای عرضه شده زیرا حنا دارای رنگ های مختلفی می باشد و توسط هر تولید کننده با هر برندی تولید شده و باید به کیفیت این محصول توجه زیادی کرد.
  • حنای باکیفیت و اصل بعد از چند بار الک کردن قابل استفاده می باشد اما حنای تقلبی و بی کیفیت را باید چندین مرتبه الک کرد و به دلیل اینکه دفعات الک کردن زیاد می باشد می توان به این نکته پی برد که بی کیفیت می باشد همچنین قیمت این نوع حنا بسیار ارزان است.
  • خرید از مراکز معتبر و شناخته شده که قابل اعتماد باشند برای تهیه حنای سنتی باکیفیت مهم می باشد.

بروشور نحوه استفاده حنا سنتی حلیمه

بروشور نحوه استفاده حنا سنتی حلیمه

مدیر فروش ۰۹۱۳۲۵۳۹۵۶۰

خرید حنا برای طراحی از طریق سایت های اینترنتی و مراکز معتبر خرید امکان پذیر می باشد و می توان این نوع از حنا را با شابلون های طراحی خریداری کرد.

حنای طراحی امروزه در میان مردم بسیار پرطرفدار می باشد و به دلیل تنوع بالایی که در نوع حنا می باشد می توان هر رنگی از حنا را بر روی پوست خود طراحی کرد به این نوع طراحی تاتو موقت گفته می شود که نسبت به تاتوی دائم دارای مزیت های فراوانی می باشد.

حنای طراحی بعد از مدت زمان کوتاهی بدون نیاز به هیچ موادی پاک شده اما تاتوی دائم باید با لیزر و روش های درمانی بسیار پر هزینه ای پاک شود که این یکی از مهمترین مزیت های حنای طراحی است و موجب شده تا افرادی که به این کار علاقه دارند از حنای طراحی برای تاتو استفاده کنند.

 

لیست قیمت حنای سنتی موجود در بازار

برای بررسی قیمت حنای سنتی حلیمه موجود در بازار می توان به سایت های معتبر آنلاین مراجعه کرده و لیست قیمت این محصول را مورد بررسی قرار داد تا از نرخ فروش حنا مطلع شد.

عرضه حنا عمده حلیمه توسط سایت های فروش اینترنتی نیز انجام شده و بهترین محصول در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

تولید کنندگان حنا بعد از تولید با توجه به فاکتورهای مهمی که در تولید این محصول وجود دارد بر روی حنا قیمت گذاری کرده و این نرخ ها را در لیست قیمت قرار می دهند تا در اختایر مشتریان قرار گرفته و قبل از خرید بتوانند نرخ های این محصول را بررسی نمایند.

لیست قیمت یکی از مهمترین ملزومات در هنگام خرید حنای تولید شده می باشد زیرا افراد زیادی تمایل دارند تا قبل از تهیه این محصول از قیمت های آن مطلع شده و سپس خرید ان را انجام دهند.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم دهقانی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132539560
شماره دفتر هامبورگ: 4915206375556+
پست الکترونیکی: halime_d2010@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
کانال تلگرام