پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / حنا / فروش عمده حناي اميركبيرحناسايي اتابكي

فروش عمده حناي اميركبيرحناسايي اتابكي

آيا باكيفيت ترين حناي كارگاه حناسايي اتابكي را مي شناسيد ؟ چقدر با برند اميركبير آشنايي داريد ؟ فروش عمده حنای امیرکبیر به چه صورت هست؟حنا یکی از مهم ترین و پرمصرف ترین و البته پرفایده ترین گیاهان ایران است که همیشه مورد توجه بزرگان طب سنتی بوده و نه فقط ایرانی ها بلکه مصری ها و یونانی ها هم برای پیشگیری و درمان برخی از بیماری ها از آن استفاده می کردند ؛ مثلا در زمان جالینوس به افرادی که دچار زخم دهان می شدند دستور می دادند که حنا بجوند و از این گیاه دارویی که به دلیل داشتن تانن خاصیت قابض دارد ، درمان اسهال و اسهال خونی استفاده می کردند. علاوه بر این توصیه شده است که برای رفع سردرد از ضماد برگ گیاه حنا همراه با برگ گردو استفاده شود. از دیگر خاصیت های حنا می توان به از بین بردن بیماری های قارچی پوست ، کاهش دردهای روماتیسمی ، نرم کردن و جلوگیری از شکنندگی موها ، رویش مو و … استفاده کرد. بد نیست بدانید که علامه مجلسی گفته است کسی که خود را با حنا خضاب کند خداوند او را از سه بیماری جذام ، برص و آکله یا قانقاریا در امان نگه می دارد.

سالانه چهار هزار تن در پانزده کارگاه حناسابی حنا در یزد تولید میشود یکی از صاحبان کارگاه حناسایی هر سال دو هزار هکتار زمین را برای کشت حنا اختصاص میدهد. یکی از مهمترین مناطق تولید و کشت و تولید حنا مناطق گرم خشک جنوب کشور است.
در ایران در مناطق جنوبی کشور، استانهای کرمان، هرمزگان و بلوچستان کاشته میشود.سالانه چهار هزار تن حنا در یزد تولید میشود البته کشاورزان از قیمت پایین خریداری حنا که توسط دلالان گله مند هستن. رودبار کرمان به عنوان بزرگتری تولید کننده حنا در کشور محسوب میشود که از نظر کیفت و رنگ حنا جزو مرغوب ترین حنا به شمار میاید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم دهقانی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132539560
شماره دفتر هامبورگ: 4915206375556+
پست الکترونیکی: halime_d2010@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید حنا سنتی فله ای حلیمه

برای خرید حنا سنتی فله ای حلیمه می توان به سایت های مجاز اینترنتی مراجعه …

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
کانال تلگرام