پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / فروش عمده / خرید حنا سنتی از عطاری های بزرگ و فروشگاه های مرکزی

خرید حنا سنتی از عطاری های بزرگ و فروشگاه های مرکزی

برای خرید حنا سنتی می توان به عطاری های بزرگ در شهر محل سکونت خود مراجعه کرده و با نازلترین قیمت این محصول را خریداری کرد البته در فروشگاه های مرکزی نیز حنا سنتی موجود بوده و می توان آن را به صورت فله یا بسته بندی شده تهیه کرد.

خرید ارزان حنای مرغوب

برای خرید حنای مرغوب با قیمت ارزان می توان به فروشگاه های معتبر و نمایندگی های فروش در سراسر کشور مراجعه کرده و این محصول را در هر اندازه خریداری کرد.

مرغوب ترین و بهترین حنای تولید شده به شرکت های پخش کننده این محصولات منتقل می شود و در شرایط کاملا بهداشتی و استاندارد بسته بندی شده تا حنای درجه یک در بازار به فروش برسد و در دسترس مشتریان قرار بگیرد.

مصرف حنا امروزه طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده و بسیاری از مشتریان از طریق روش های مختلفی این محصول را خریداری می نماید.

زیرا یکی از روش های خرید مراجعه به سایت های اینترنتی می باشد و می توان از طریق وب سایت های معتبر این محصول را با بهترین قیمت خریداری کرد.

یکی از مسائل مهم در هنگام خرید برای مشتریان کیفیت و مرغوبیت محصولات می باشد به هین علت است که خریداران قبل از خرید از میزان کیفیت این محصول مطلع شده و سپس برای خرید اقدام می نمایند.

حنای سنتی یکی از حناهای مورد استفاده مشتریان بوده و در دسترس تمامی خریداران به روش های مختلف قرار می گیرد.

افراد زیادی هستند که خرید حنا طراحی را انجام داده و از حنای سنتی برای طراحی بر روی دست های خود استفاده می کنند زیرا در برخی مناطق انجام نقش و طرح بر روی دست یکی از سنت های پیشینه بوده و بین ردم مرسوم می باشد.

 

قیمت فروش حنای سنتی برای مو

در مراکز فروش شهرهای مختلفی از ایران می توان حنای سنتی مورد استفاده برای مو را با قیمت مناسبی خریداری کرد زیرا حنا از محصولات گیاهی می باشد که دارای خواص فوق العاده ای بوده و می توان برای پوست و مو از آن استفاده کرد.

لیست قیمت حنا برای مو در سایت های ارائه دهنده نیز وجود داشته و می توان با بررسی کردن قیمت این محصول به راحتی خرید خود را انجام داد.

حنا از گیاهانی می باشد که به صورت درختچه ای یا درختی رشد و پرورش کرده که دارای برگ های سبز متمایل به خاکستری می باشد و گل های این گیاه به صورت خوشه بزرگ در رنگ های زرد یا سفید می باشد که بسیار خوش عطر است.

طبع این گیاه سرد و خشک می باشد و علاوه بر رنگ کردن طبیغی مو می توان برای تاتوی موقت و تهیه ماسک های خانگی برای پوست از آن ستفاده کرد.

در فروشگاه های اینترنتی تمامی مشخصات و قیمت حنای سنتی وجود داشته و می توان این محصول را با بررسی های دقیق در این زمینه خریداری کرد.

برای خرید حنا طراحی نیز می توان به این وب سایت ها مراجعه کرده و با مشاهده کردن قیمت این محصول را خریداری کرد.

افادی که تمایل به خرید حنای اصل سنتی را دارند می توانند با بررسی کردن تمامی خصوصیات حنای عرضه شده در بازار نسبت به خرید آن اقدم کرد زیرا در ایران بهترین و با کیفیت ترین حنای سنتی درجه یک و اصل تولید شده و ارائه می شود.

 

بزرگترین تولید کننده حنا سنتی در ایران

در ایران بزرگترین تولید کننده های حنا سنتی در شهرهای متعددی قرار داشته و این محصول را با درجه کیفی های متفاوتی تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

حنای تولید شده در ایران به دلیل کیفیت بالایی که دارد به کشورهای خارجی نیز صادر شده و توانسته طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

برگ های سبز حنا در مزارع شهرهایی از ایران کشت شده و برای خشک شدن چیده می شود و در این مزارع عطر و بوی حنا می باشد.

حنا یکی از گیاهانی است که در رنگ سبز تیره و روشن به فروش می رسد و در زمان استفاده به رنگ قهوه ای و خرمایی تبدیل شده و می توان از پودر برگ های حنا برای تقویت موها یا طراحی بر روی پوست استفاده کرد.

حنا در آداب و رسوم بسیاری از کشورهای اسلامی قرار داشته و در عیدها، مراسم عروسی،جشن ها و… مورد استفاده قرار می گیرد.

برای خرید حنای درجه یک ایرانی می توان به عطاری های بزرگ در شهر محل سکونت مراجعه کرده و یا از طریق سایت های اینترنتی خرید خود را انجام داده و این محصول را سفارش داد.

لیست قیمت انواع حنای اصل

برای بررسی انواع حنای اصل می توان لیست قیمت این محصول را در سایت های آنلاین مشاهده کرده و سپس خرید هر نوع از حنای تولید شده را انجام داد.

حنا گیاهی است دارویی و ستی که از آن به دلیل داشتن خواص دارویی زیادی که دارد استفاده های فراوانی می شود.

بسیاری از افراد برای درمان ریزش مو و خشکی آن از حنای سنتی استفاده کرده زیرا حنا طبیعی بودن و بهترین درمان برای مو می باشد.

یکی از مهمترین مزیت هایی که حنا برای مو دارد این است که از سفیدی زودرس مو جلوگیری کرده و مانع از خشکی و ریزش مو می شود.

حنا از گیاهان سنتی است که به دلیل خاصیت های بالایی که دارد در میان مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است.

این گیاه دارویی از دیرباز در کشور ایران مورد استفاده همگان قرار گرفته و امروزه با پیشرفت علم و صنعت در میان گیاهان دارویی تواسنته جایگاه ویژه ای را به دست بیاورد.

از حنا به صورت خوراکی و موضعی نیز استفاده می شود و در کتاب های طب سنتی ایران و چین استفاده از این گیاه توصیه شده است.

از حنا می توان برای درمان بیماری هایی مانند: جذام، یرقان، سنگ کلیه و… استفاده کرده زیرا فواید این گیاه فراوان می باشد.

حنا دارای تنوع زیادی می باشد و در رنگ های گسترده ای به بازار عرضه می شود به همین دلیل این محصول قیمت یکسانی نداشته و عوامل زیادی در نرخ فروش این محصول دخیل می باشد.

همین علت باعث شده تا مشتریان قبل از خرید حنا ابتدا قیمت این محصول را ارزیابی کرده و سپس خرید آن را انجام دهند.

اطلاع از قیمت این محصول قبل از خرید یکی از ملزومات حساب شده و باید حتما از قیمت و مشخصات دیگر حنا مطلع شد تا خرید خوبی را داشته و در زمان استفاده از کیفیت آن اطمینان داشت.

رفع تیرگی ،کوچک کردن و درمان عفونت واژن با ماسک حنا
یک قاشق غذا خوری ماست کم چرب + یک قاشق غذا خوری حنا + سه قطره گلاب

را با هم مخلوط کرده و به مدت ده دقیقه بر روی واژن خود استفاده کنید

سپس با آب گرم کاملا شستشو دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم دهقانی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132539560
شماره دفتر هامبورگ: 4915206375556+
پست الکترونیکی: halime_d2010@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده وسمه با کیفیت

آیا می دانید فروش وسمه بصورت فله و با کیفیت در شرکت احیا حنا ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
کانال تلگرام