پنج شنبه , فروردین ۹ ۱۴۰۳
خانه / طرز تهیه حنا هندی برای مو / خرید حنای کیسه ای تازه سنتی حلیمه

خرید حنای کیسه ای تازه سنتی حلیمه

خریدحناسنتی حلیمه را به صورت کیسه ای را می توان از فروشگاه های عطاری یا سایت های اینترنتی انجام داد زیرا این مراکز برای تهیه انواع حنا در مقادیر مختلف بسیار معتبر بوده و مشتریان می توانند این محصول را با اطمینان خاطر خریداری نمایند.

فروش حنا سنتی با شابلون طراحی

امروزه با وجود شابلون های طراحی امکان استفاده از حنا بسیار آسان شده است و فروش حنا سنتی همراه با شابلون طراحی توسط فروشگاه های اینترنتی و مراکز فروش در سراسر کشور انجام می شود.

وجود شابلون طراحی با حنا برای مشتریان این امکان را فراهم کرده تا بتوانند به راحتی از این محصول استفاده نمایند و طرح های مختلفی را بر روی پوست خود نقش بسته و از آن لذت ببرند.

بسیاری از افراد علاقه زیادی به انجام تاتو دارند اما خطراتی که تاتوی دائم به همراه دارد برای مصرف کنندگان دارای هزینه های زیادی می باشد اما با وجود حنا سنتی و انواع حنای دیگر که به صورت قیفی در بازار عرضه می شود می توان طرح و نقش های جالب و زیبایی را بر روی دست یا قسمت های دیگر انجام داد که در گذشته تنها افرادی که در این زمینه تجربه و تخصص دارند می توانستند انجام دهند اما امروزه با وجود شابلون های طراحی که واحدهای تولید کننده آن را تولید کرده اند کار برای مصرف کنندگانی که مبتدی هستند و نمی توانند طرح هایی را خودشان طراحی کنند بسیار مناسب می باشد.

مدیر توسعه احیای حنا ایران

مدیر توسعه احیای حنا ایران

خانم دهقانی ۰۹۱۳۲۵۳۹۵۶۰

برای اطلاع از طرز تهیه حنای مشکی برای تاتو این مطالب بیان می شود تا بتوان از آن بهره مند شد.

برای آماده سازی حنای مشکی ابتدا پودر حنا را با مقداری آب ترکیب کرده و از خمیر اماده شده می توان در کیسه ای پلاستیکی ریخته و استفاده کرد.

اما به طور معمول اینگونه حنا ها در قیف های آماده ای تولید شده و بسته بندی می شود که مشتریان می توانند قیف های آماده حنا طراحی را با شابلون خریداری نمایند.

انجام طراحی با حنا سنتی

از زمان های خیلی دور مردم در جشن ها و مراسمات مذهبی با حنا سنتی طراحی هایی را بر روی دست و پاهای خود طراحی می کردند که یکی از سنت های دیرینه به حساب می آید اما امروزه بسیاری از خانم ها از حنا به عنوان تاتوی موقت استفاده کرده و طرح های ظریف یا پیچیده ای را بر روی دست های خود طراحی می کنند که در سال های اخیر به دلیل عدم وجود شابلون باید به افرادی مراجعه می کردند که طراحی با حنا را آموزش دیده و تسلط کافی به آن دارند ولی با تولید شابلون های طراحی می توان به راحتی طرح های مورد نظر را خود فرد بر روی دست هایشان طراحی کنند.

به طور معمول طرح هایی که با

مدیر فروش حنا

مدیر فروش حنا

خانم دهقانی ۰۹۱۳۲۵۳۹۵۶۰
انجام می شود به طور تکراری بوده که شامل: برگ ها، قطرات آب، ستاره و… می باشد.

افرادی که به طراحی با حنا علاقه مند هستند باید ابتدا در مورد طرح های حنا اطلاعاتی را به دست بیاورند و می توانند طرح های روز و مدرن را از سایت های اینترنتی انتخاب کرده و الگوی طراحی را درست کنند تا بر روی دست خود گذاشته و با حنا جاهای خالی الگو را پر نمایند.

ویژگی های درمانی حنا سنتی

حنا سنتی دارای ویژگی های درمانی زیادی می باشد به همین دلیل افراد زیادی در بازارهای خرید و فروش این محصول را تهیه کرده و مورد استفاده قرار می دهند.

ویژگی های حنا سنتی حلیمه به شرح ذیل می باشد:

  • با استفاده از حنا می توان به سلامت و شادابی پوست کمک بسیاری کرده زیرا حنا برای از بین بردن لک و پیسی صورت مناسب می باسد.
  • به عنوان رنگ کننده طبیعی مو از حنا استفاده می شود.
  • حنا خاصیت ضد عفونی کننده داشته و می تواند موجب از بین رفتنن میکروب ها شود.
  • پوست گیاه حنا به درمان نارسایی کبد کمک کرده و از بزرگ شدن کبد جلوگیری می نماید.
  • حنا برای درمان اگزما بسیار مناسب است.
  • از حنا برای درمان یرقان استفاده می شود.
  • حنا مناسب برای التیام دردهای موضعی می باشد.
  • حنا ضد آلرژی می باشد و برای افرادی که به برخی از دارو و گیاهان حساسیت دارند مناسب می باشد زیرا حنا را می توان به صورت موضعی و خوراکی استفاده کرد.
  • حنا برای تقویت بینایی بسیار مفید می باشد.
  • برای رشد مو و ناخن می توان از حنا استفاده کرد.
  • برای رفع شپش سر می توان از حنا استفاده کرد.
  • حنا برای تنظیم فشار خون مناسب می باشد و تاثیر مستقیم و موثری بر سیستم قلب و عروق دارد.
شرکت احیای حنا ایران

و بسیاری از موارد دیگر که باعث شده تا حنا مورد استفاده عموم مردم قرار بگیرد.

افرادی که از حنا برای رنگ کردن موهای خود استفاده می نمایند باید با طریقه استفاده از این گیاه دارویی آشنایی کاملی داشته باشند.

طرز تهیه حنا هندی برای مو به این طریق است که ابتدا باید پودر حنای باکیفیت را الک کرده و سپس با مقداری آب مخلوط کرد.

سپس می توان با استفاده از برس مخصوص رنگ کردن مو حنا را به موها کشیده و بعد از آن موها را با کیسه نایلونی پوشانده و بعد از چند ساعت موها را آبکشی کرده و نرم کننده به آن زد.

 

برترین نمونه حنا موجود در بازار

در بازار سراسر کشور برترین و بهترین نمونه های حنا سنتی حلیمه تولید شده موجود بوده و می توان این محصول را با بررسی قیمت خریداری کرد.

به طور معمول از حنا برای رنگ کردن موها استفاده می شود پس باید روش استفاده از این محصول را دانست تا بتوان به بهترین نتیجه دست یافت.

برای آگاهی از طرز تهیه حنای مشکی برای مو می توان مطالب زیر را مطالعه کرده تا در این خصوص اطلاعاتی را به دست آورد.

برای درست کردن حنای مشکی ابتدا باید پودر حنای مشکی را از فروشگاه های معتبر خریداری کرده و در ظرفی ریخته سپس مقداری آب را به آن اضافه کرده و از خمیر به دست آمده برای رنگ کردن موها استفاده کرد.

با استفاده از حنای مشکی برای رنگ کردن موها می توان شادابی و سلامت را به موهای آسیب دیده برگردانده و موهایی براق و شفافی را داشت.

افرادی که دارای موهای خاکستری هستند می توانند برای رنگ کردن طبیعی موها از حنا مشکی استفاده کنند و بهترین انتخاب برای این افراد می باشد.

حنا گیاهی است دارویی که تولید کنندگان این محصول در ایران با استفاده از بهترین برگ های حنا آن را تولید کرده و نمونه های مختلفی دارد تا افرادی که برای انجام هرکاری به حنا نیاز دارند بتوانند از رنگ های مناسب آن برای انجام طراحی یا رنگ کردن موهای خود استفاده کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم دهقانی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132539560
شماره دفتر هامبورگ: 4915206375556+
پست الکترونیکی: halime_d2010@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
کانال تلگرام