سه شنبه , فروردین ۲۸ ۱۴۰۳
خانه / بازار خرید حنا سنتی حلیمه / بازار خرید حنا سنتی درجه یک حلیمه

بازار خرید حنا سنتی درجه یک حلیمه

امروزه بازار خرید حنا سنتی درجه یک حلیمه بسیار پر رونق و گرم می باشد زیرا مردم شناخت کاملی از خاصیت های فراوان این گیاه داشته و برای مصارف گوناگونی از آن استفاده می نمایند به همین دلیل خرید این محصول را در مقادیر مورد نیاز انجام می دهند.

مدیرعامل شرکت احیای حنا ایران

مدیرعامل شرکت احیای حنا ایران

خانم دهقانی ۰۹۱۳۲۵۳۹۵۶۰

فواید استفاده از حنا سنتی حلیمه

حنا سنتی حلیمه دارای فواید زیادی می باشد از همین رو بیشتر مردم به استفاده از این محصول رو آورده اند و از مزایای استفاده حنا سنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درمان رفع بوی بد پا
  • بهبودی آبله
  • برای درمان ورم ها و التهابات
  • حنا با داشتن خاصت نرم کنندگی برای نرم کردن پوست و مو بسیار مفید می باشد.
  • کمک به درمان اگزما و پسوریازیس
  • ترمیم و خشک کردن زخم های تازه
  • محافظت از پوست در برابر آفتاب سوختگی
  • تقویت ناخن ها
  • ضد قارچ و ویروس
  • درمان گلو درد و تب
  • جلوگیری از چروک و ضد پیری زود رس
  • درمان سردرد و میگرن
  • از بین بردن مسمومیت قوی
  • تنظیم کننده فشار خون

حنا گیاهی است هزار و یک خاصیت که مو و پوست را زیبا کرده و سردرد های شدید را درمان می کند.

در بسیاری از فرهنگ ها استفاده از حنا توصیه شده است و مردم کشورهای مختلف از حنا برای درمان برخی بیماری ها استفاده می کنند.

گیاه حنا از منطقه آسیایی سرچشمه گرفته و رایج ترین کاربرد آن رنگ کردن مو، پوست و ناخن می باشد.

شرکت احیای حنا ایران

 

پرفروش ترین برند تولید کننده حنا سنتی حلیمه

شرکت های تولید کننده حنا سنتی دارای برندهای مختلفی می باشند و با توجه به میزان کیفیت و مرغوبیت آن قیمت متفاوتی دارند که پرفروش ترین این محصول را می توان از طریق لیست قیمتی که در سایت ها موجود می باشد بررسی کرد زیرا در این لیست تمامی مشخصات حنا تولید شده در ایران ثبت شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد اما حنا سنتی به دلیل ویژگی های زیادی که دارد یکی از پرفروش ترین نوع حنا می باشد.

برای خرید حنای مرغوب می توان به سایت های آنلاین معتبر مراجعه کرده و این محصول را با قیمت های مناسبی خریداری کرد.

خرید حنا طراحی با شابلون های مخصوص نیز از طریق این وب سایت ها امکان پذیز بوده و یکی از بهترین راه ها برای تهیه این محصول می باشد همچنین بررسی کردن قیمت حنا برای مو نیز در دسترس مشتریان قرار گرفته و با دریافت لیست قیمت می توانند در هر ساعت از شبانه روز حنای مورد استفاده را سفارش دهند.

تمامی این موارد باعث شده تا مردم آسانترین روش برای خرید حنا سنتی را انتخاب کرده و این محصول را به صورت عمده یا در بسته بندی هایی با وزن های مختلف خریداری نمایند.

 

خرید مستقیم حنا سنتی در بازار

در بازار سراسر کشور می توان به طور مستقیم خرید حنا سنتی را انجام داد زیرا در این بازارها فروشگاه های معتبری قرار داشته تا مشتریان بتوانند به راحتی و بدون واسطه خرید خود را انجام دهند.

البته شرکت های تولید کننده نیز این محصول را عرضه کرده و برای تهیه این محصول واسطه ای وجود ندارد و مشتریان می توانند در مقادیر مورد نیاز حنا سنتی را با نازلترین قیمت خریداری نمایند.

با خرید مستقیم می توان بدون پرداخت هزینه های اضافی خرید حنا سنتی را انجام داد و از آن استفاده های زیادی کرد.

غرفه های فروشگاه گیاهان دارویی نیز در شهرهای مختلف ایران قرار داشته و این محصول را به مشتریان ارائه می دهند.

حنا از ان دسته گیاهان دارویی می باشد که در طب سنتی به استفاده از آن توصیه شده و برای درمان امراض مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

از رایحه حنا برای درمان سردرد و برخی مشکلات روحی استفاده می شود همچنین برخی از افراد برای روشن تر کردن پوست و بالا بردن طراوت و نرمی پوست از حنا استفاده می نمایند.

بسیاری از تولید کنندگان حنا در ایران کشاورزانی هستند که در مناطق جنوبی زندگی می کنند زیرا حنا گیاهی است که در این مناطق به خوبی رشد کرده و آبیاری این گیاهان بسیار کم می باشد.

فروش حنا سنتی درجه یک با قیمت ارزان به صورت عمده توسط شرکت های عرضه کننده و فروشندگان گیاه دارویی انجام می شود البته این مراکز دارای سایت های اینترنتی نیز می باشند که امکان خرید را برای عموم مردم آسان کرده اند.

در این مراکز پخش فروش عمده و فله ای حنا انجام شده و مشتریان می توانند این حصول را در حجم مورد نیاز خود خریداری نمایند.

در زمینه فروش حنا سنتی حلیمه شرکت های زیادی مشغول به فعالیت هستند و این محصول را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

 

استفاده از حنا برای طراحی نقش های مختلف

امروزه با تولید حناهای مختلف استفاده از این محصول برای طراحی نقش های گوناگون بر روی پوست انجام شده و می توان طرح های زیبایی را بر روی دست ایجاد کرد.

طرح های سنتی معمولا بر روی دست و پا انجام می شود زیرا طراحی با حنا یکی از سنت های قدیمی می باشد که در جشن های زیادی این عمل انجام می شد.

برای طراحی ابتدا باید نقش و طرح مورد نظر خود را انتخاب کرده که این طرح ها معمولا گل، ستاره، قطرات آب و… می باشد که این طرح ها به صورت تکراری و بسیار زیبا در کنار هم نقش می بندد.

برخی از افراد تمایل دارند تا از طرح های سبک و کم برای طراحی استفاده نمایند و بعضی دیگر طرح های پیچیده و پرکار را دوست دارند که این طراحی کاملا سلیقه ای بوده و افرادی ک در این زمینه کار کرده اند و تجربه دارند می توانند این طراحی ها را انجام دهند اما با تولید شابلون های طراحی کار برای افراد تازه کار راحت شد و توانستند با خرید این محصول به راحتی طراحی حنا بر روی پوست خود را انجام دهند.

مدیر توسعه احیای حنا ایران خانم دهقانی ۰۹۱۳۲۵۳۹۵۶۰

حنای سنتی حلیمه به دلیل فواید بالایی که دارد در نمونه های مختلف با کیفیت های متفاوتی تولید شده و می توان در لیست قیمت مشخصات و قیمت این محصول را مشاهده کرده و خرید ان را انجام داد.

این لیست قیمت در سایت های اینترنتی موجود بوده و به راحتی می توان از نرخ فروش این محصول مطلع شد.

وجود این سایت های اینترنتی راهی مطمئن برای تهیه این محصولات بوده و مشتریانی که نیاز به این محصول را دارند می توانند با خیالی آسوده خرید هر نمونه از حنا را در مقیاس مورد نیاز انجام دهند.

مشتریان می توانند با جستجو در اینترنت به راحتی شرکت های عرضه کننده حنا را پیدا کرده و خرید خود را انجام دهند.

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم دهقانی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09132539560
شماره دفتر هامبورگ: 4915206375556+
پست الکترونیکی: halime_d2010@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
کانال تلگرام